hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Vårinspiration

Herregud vad kreativ man blir såfort solen kommer fram, håller ni med?! Jag har spenderat många timmar ute under helgen då solen fullkomligt strålade i den iskalla februarimånaden. Till och med lite fräknar har vågat sig fram i mitt gråbleka ansikte. Snart är jag back in business, det vill säga min gamla vanliga Johanna form. Jag pratade med en kollega idag som jag inte har arbetat med på hela tre år och hon sade att hon knappt känner igen mig på nära håll för att jag dels tappat mycket i vikt och ja, stress gör ju sitt med utseendet också... Hur som helst. Helgen var solig och jag promenerade runt på min tomt som är så sjukt stor har jag insett. Jag kommer både kunna ha hästar, egen grönsaksodling och garage med mera. Drömmen ser jag framför mig, hästar, katter, egenförsörjande på allt som är grönt och en mysig uteplats där mina nära och kära samlas för middagar och mys. Jag blev ännu mer spontan efter en promenad igår och ringde mamma och frågade om hon skulle med till Ullared. Ja, varför inte? Så vi tog min bil och åkte ner och hade två timmar till godo innan stängning. Det blev stressigt men jag kom hem med förbrukningsmaterial för ett år framöver samt massa fröer till mitt grönsaksland, spade, pollare (utebelysningsstolpar) och mycket mera. Jag spontanköpte en växt som jag hoppas kunna fota om ett tag, kanske vecka 11 då förhoppningsvis min nya soffa har kommit. Bedrövligt att det skall ta sån tid. Jag funderar på om soffan som är i sammet kommer ha hunnit bli omodern fram tills dess att den är levererad... Har jag förresten visat mina nya matsalsstolar? Jag fyndade Jenson stolar, de hade kostat 10 000SEK styck och jag fick ett set om åtta för priset av två stolar. Måste verkligen rekommendera Lyckåsen Interior i Bollebygd. Kolla deras Instagram! På torsdag har de dessutom ett event klockan 18:00 där man får rabatt på Artwood samt möjlighet att köpa saker från outleten och tilltugg. Rekommenderas varmt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: