hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Leva för helgen

Hur kan man ha gått från en brinnande fackla till en iskall svart urbrunnen brasa? tur man har vänner i livet som är arbetsmässigt på exakt samma ställe som en själv..! Denna vecka försöker jag vara så sjukt effektiv som förra veckan. Klockan ringer 04:20 och det är bilbyten, postlämning (brevbäraren lägger i fel låda.... grr) Jag har redan skrivit ett utkast till första uppgiften till universitetskursen TY1161: Tyska - lär dig skriva med flyt. Fattar ni hur det INTE flöt när jag skrev det utkastet?! Lite translate här och ett egenpåhittat ord där och sen korrektur i helgen av en riktig tysk <3 Slänga skräp i sorteringskärl trots att jag har en egen tunna för att nu när jag vet hur mycket bättre det är att sortera mat från plast och papper och tidningar så kan jag ju liksom inte bara skit i det?! Arbetat av en lång to do list på arbetet och även gjort mycket på huset som att röja klart utsidan. Nu är jag i packningen och avrundningen inför en weekend i en liten tysk by. What else is new? njuter förövrigt av att ha Bunketorp med sitt eljusspår och fina slingor man kan gå på efter arbetet under helgen tidiga mornar...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: