hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Dag 3 i Berlin

God förmiddag! Jag sitter just nu väldigt svettig i soffan iklädd killens t-shirt och fullt med vippefärg på ögonfransar och ögonbryn. Jag åt min brunch ute på balkongen. Mysigt att se folk strosa runt, sopbilar och bussar, som far hit och dit, grannar som hänger tvätt på balkongen. Jag började med yoga som vanligt och därefter fick jag ett ryck och städade hela vardagsrummet. Jag klarar inte av dammråttor och att sladdar och sådant inte är perfekt fixat bakom TVn. Så det gjorde jag. Nu får säkert min älskling ett spel på mig men det får det vara värt. Snart skall jag hoppa in i duschen innan jag tänkte ta mig till Spree för att lapa sol och kanske äta en glass innan vi möts upp vid Alexanderplatz för att köpa en lite kompletteringspresent till hans syster som fyller år på lördag. Jag har redan förberett presenterna till Han som fyller två dagar tidigare. Han får betalt ledigt av jobbet och kommer hem tidigare så vi ses här klockan 15. Då åker vi till Asteria i Prenzlauer Berg för att äta greksikt innan vi åker till Citadell där ingen mindre än Billy Idol spelar! Därefter får vi se. Kanske blir det en klubb kanske blir det något annat. Detta är ju givetvis en hemlighet men han frågar hela tiden. Skall jag boka något eller vad skall vi göra på torsdag? Vi sover väl hemma? Inte vet jag! Svarar jag då. Hihi!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: