hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Eftermiddagen

Jag hade olika ärenden efter jobbet igår, fick köpa in lite grejer på Jula och sedan hem till mina föräldrar för att hämta upp en cykel. Jag packade in min cykel plus denna i bilen. Sedan var det dags för en välbehövlig dusch för min bil. Den har blivit så dammig nu när det är så torrt ute och vi gräver och sopar sand/grus/ jord vid mitt hus hela tiden. Sedan hade jag som mål att installera min timer som skall vattna i växthuset två gånger om dagen. Vi får se om det lyckas däreffernfixk jag mersmak och började kratta jorden för att rensa den från småsten och rötter. Det dammade så himla mycket! Finns inte en droppe vätska i marken just nu. Jag börjar bli orolig för om det finns vatten i min brunn.... Det kommer ju vatten och jag använder inte så mycket så det borde inte vara någon fara. Tog upp lite lök eftersom jag behöver lite till matlagningen. Så nu hänger den på tork.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: