hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Inte så unknown destination kanske...

Som ni förstår så spenderas givetvis min semester med älskling i Berlin. Vi kollade på finalmatchen igår och satte punkt för fotbolls-VM. Därefter tog vi oss ut till Frankfurter Strasse 43 där social salami club finns. GUD vilka goda pizzor de har där! Om ni är sugna på en riktigt god pizza rekommenderar jag verkligen ett besök där. Gick relativt fort att få pizzorna trots att hela stället var fullt och folk kom och gick hela tiden. Efter det traskade vi runt i RAW-gelände som är ett alternativt ställe där du kan kolla på utomhusbio, dricka öl, dansa till trancemusik hela nättera eller bara gå på loppmarknad. Jag vaknade ganska sent idag (9) när folket på utsidan huset höll på att slänga sopor och bröta. Då var det bara upp och yoga innan det blev en frukost framför laptopen. Sökte faktiskt ett arbete. Jag trivs väldigt bra där jag är, men jag känner liksom att livet är för kort för att inte prova allt. Sex år har jag varit hos min arbetsgivare nu..! Hur gick tiden så fort?! Nu skall jag snart ta en dusch, sminka mig och sedan dra på mig sköna sommarkläder innan jag tar en 35min promenand till Primark, Galleria Kaufhof och Alexa. S.H.O.P.P.I.N.G!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sarah
skriven :

Gott me pizza :)