hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Rewind

Ok nu gick dagarna sådär fort igen så vi får backa bandet. I fredags hade jag fantastiskt svårt att gå upp. Tror jag sov fram till 9. Armarna hade somnat och händerna fungerade inte. Mitt nya är ju att jag saknar ledvätsa i båda lpngfingrarna och ibland svullnar även händerna upp.... why? Jag tog mig upp och började som vanligt med yoga. Därefter frukost. Jag passade på att sköta om ekonomin och swish så var klockan jättemycket. Jag hade pyssla med småsaker och tvättat undan en hel del tvätt. Jag fick skynda mig att bli färdigduschad och sminkad innan jag skulle iväg. Klockan 12.30 var jag hos världens gulligaste två veckorsbebis, Philip. Strax innan jag åkte dit så fick jag ett mess om att man andra vän också fött en liten kille. Så gulligt! Vi fikade och jag fick höra allt om förlossningen och även hålla underverket han skrek och sov om vartannat. Sedan hade jag en tid hos optikern kl 15.00 dock var det jätteköer pga ett akutarbete på E6an söderut så jag kom sent dit och det gick bra ändå som tur var. Jag fick hjälp att prova ut glasögon som inte är för starka för jag får så himla ont i huvudet och blir yr. Kul att betala närmre fem tusen för glasögon! Jag fick stressa därifrån till Liseberg med ett kort stopp för att slänga sopor som skall sorteras i speciella bingar. Jag är numera sorteringsgurun själv. På Liseberg mötte jag upp mina nya arbegskollegor och vi hade en rolig femkamp i strålande solsken. Vi åkte även Loke. Var helt yr efteråt då man skrikit så mycket... haha! Sent på kvällen kunde jag slänga mig ner i sängen. Idag lördag så vaknade jag i tid vid 8 och kom igång direkt. Pappa kom förbi och hjälpte mig att sätta upp pergolan som jag hade på min balkong fast nu på uteplatsen. Kommer bli så bra när jag fått målat det sista och pyntat litegrann! Därefter har vi grillkväll hos mina föräldrar med nästan hela släkten och därefter har jag packat och städat med mera. Nu är det sovadags, imorgon skall jag jag upp tidigt.
glömde nämna det att jag har tagit upp al lök jag hade i grönsakslandet. Hittade till mitt förtret två påsar sättlök till..... Så nu sitter det röd och gullök i rabatten, redo för round two!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: