hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Dubbel seger

Snart trippel seger eftersom man älskade vän i detta föder sitt första barn. Så himla häftigt, vet inte om jag kommer gråta eller skratta, det är av omvälvande! Igår tror jag de flesta såg matchen mellan Sverige och Mexico. Sverige vann. MED TRE NOLL. Fattar ni att vi vann gruppen?! När startsignal för de fyra lagen gick så låg Sverige trea med Mexico och Tyskland före. Så jävla kul. Skall vi efter 12 år äntligen komma tillbaka och visa oss för världen? I hope so! Efter matchen lyfte jag lite sten och grejade i trädgården. Mina tomater har fått liv igen och jag har hittat den första tomaten! Den är mini men efter lite letande så kan man faktiskt se den. #stolt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: