hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Favoriter från Taxfree

Jag är ju en stammis hos både Landvetter, Köpenhamn och Berlin Tegel samt Schönefeld flygplatserna. Jag brukar nästan alltid jag hinner ett varv på taxfree och nu senast påvägen hem från Berlin Schönefeld så shoppade jag lite grann. Min Mascara som jag använder det varje dag i principntar Slut fort så det är perfekt att de har ett trepack för dryga 300kr, en utav dessa kostar nämligen 200- någonting (#economista). Sedan såg att de hade småförpackningar av Rituals den vita serien både body lotion och shower foaming cream. Jösses vad jag älskar deras foaming. Det är som att man är i himlen och blir insvept i moln. Tips att prova om ni inte redan har gjort det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica Wåhlin
skriven :

Ååh, älskar Rituals produkter!