hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Måndag

Jag sitter på tåget hem till Kungsbacka/ Hällesåker. Planet var punktligt som vanligt, easyjet ◇ jag somnade på planet och då är det alltid lite svårt att vakna igen. Jag tror jag skall ta min tid hemma sedan med mat och några stora koppar te. Behöver hämta mig lite från en hektisk helg. Vi möttes upp i fredags förmiddags för att åka till landet. Ca 2h från Berlin norrut. Vi skyndade oss att göra oss festfina och tog några kalla öl i solen med hans familj. Sedan åkte vi till en överraskningsfest för en av hans vänner. Det var väldigt roligt och jag kan säga att så mycket öl och så mycket sol gjorde att huvudet blev lite snurrigt efter ett tag. Jag drog därför ner på alkoholen 8ch höll mig till vatten resten av kvällen. Det var perfekt. Vi hade så kul och dansade ute på en äng vid en kanal till massa gamla goa låtar. Alla hans vänner ville prata med mig och öva sin engelska haha. Men dock var det isonte mycket de inte visste om mig. Haha min kille är väldigt stolt över mig. ♡♡♡ dagen efter hade jag sån huvudvärk och var så trött. När jag är bakis vet jag att jag måste vila tills jag mår bra igen. Men när man är hos sin killes familj så får man görsöka hänga med. Vi tog cyklarna till hamnen mitt på dagen och badade. Det var riktigt skönt. Efteråt fick jag dock en monsterhuvudvärk och jag gissar att jag fått solsting. Så jag lade mig för att sova innan nästa kalas. Det var släktkalas för en av hans kusiner och det blev ännu senare än vad det var dagen innan. Gud jag avskyr när jag måste försöka hålla ögonen öppna i flera timmar..! Jag var lite sur på honom för att han envisades med att ta en ny drink hela tiden när jag precis nekat erbjudandet att hänga med när ena halvan av familjen gått hem. Det enda jag ville var att få krypa ner i en varm pyamas och sova. På söndagsmorgon åt vi frukost och var ute i solen fram tills ösregnet kom 13. Jag tog lite kort på djuren och det var lite läskigt att fota kaninbebisarna för att sedan äta en av de vuxna till lunch. Vi hann med ett bad även idag. Så skönt att simma i en sval vad kallar man det. Hamn? En liten kombination av en sluss, hamn och flod med en liten vik.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: