hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Midsommardagen

Vi sov ut till 10 och lagade en stor brunch bestående av äggula, scones, toasts och varma kalla drycker. Mitt i lagade så ser jag till min fasa att jag har ett evenemang samma dag, en babyshower som jag trodde skulle vara på söndagen..! SKIT!!!! JAG hade verkligen sett fram emot denna och så tar jag fel på dagen. Så vi fick helt enkelt gilla läget och börja förbereda inför dagen. Vi rensade i grönsakslandet och plockade upp lök och väldigt mycket sallad. Löken fick åka in i ugnen tillsammans med potatisklyftorna och sedan grillade vi hamburgare och korv samt majs ihop med min bästa vän och hennes man. Bebisen i hennes mage är nästan enkelt vecka över tiden och vi riggade upp en barnafödandehörna i badkaret så att vi skulle hinna se matchen Sverige - Tyskland. Gud det var livat när vi såg matchen. Har aldrig hört någon skela så högt som man kille när Tyskland fick guldläget 15s ovanan avblåsning. Vi rundade av kvällen med lite chit chat och framförallt min layer cake! Kladdkaka, cookie dough och chokladbollssmet. Såhär såg det ut.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: