hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Sol, vind och vatten

Jag sitter på utsidan på en gammal oljig bänk med en matta på. Det är soligt och blåsigt, jag har smsat en kollega att jag vill ha sällskap och diskutera aktier. Samtidigt står jag i telefonkö till skattverkets handläggare. Behöver fråga om bostadsuppskovet jag fick beviljat. Plats nr 12.... runt omkring mig kör truckar containrar och skrot i ett jehu. Jag funderar på om det är för tidigt att äta sin lunch snart. Är extremt nyfiken på när sommarpratet börjar och ser fram emot Rebecca och Fiona, Peder Fredricsson och sedan minns jag inte vilka mer som är med i årets gäng. Vad gör KI en måndag? Efter arbetet tänkte jag vara hemma och arbeta med Trimmern. Har gett mig tusan på att få bort allt sly i backen upp till mitt hus.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: