hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Söndag

Igår söndag så startade vi dagen i vanlig ordning med brunch men utan scones den här gången. Tom tyckte inte om dem alls haha! Vi ställde ut allting i den lille utegruppen som jag har på terassen. Strålande sol och mitt i frukosten kommer ett ekipage förbi som glatt hejar där i sadeln som är fastspänd ovanpå ett stort vitt Flugtäcke. Man har verkligen glömt av besväret med alla inspekter för sina älskade hästar under sommartiden. Vi blev så himla varma när vi satt kvar i loungegruppen och bokade fler nätter på fina hotell i Österrike så vi drog för att bada i Inseros. Så kallt var det längesen det var men efteråt kändes kroppen lätt och fräsch! Funderar på ett dopp påväg hem från jobbet idag också. Jag menar varför inte?! Efter doppet fixade vi lite efter gårdagen, rengjorde grillen med mera. Sedan gjorde vi en lunch utav resterna. Sen går tiden så himla fort är det är dags att ta bilen till stationen och krama och pussa om varandra innan det är dags att skiljas åt för 21 dagars "egentid". Dock mitt I detta så kommer Tom på att hans hemnycklar är kvar i jackan som hänger i min garderob.... ops! Det var lite oklart hur han skulle komma hem men hans föräldrar kunde rädda honom med extranyckeln som tur var. Jag städade bilen och vattenfiltret huset och gjorde iordning tvätten. Sedan var det inte mycket kvar av dagen. Det var midsommarhelgen det!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: