hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Tandläkare och trädgårdsideer

God morgon på er. Hoppas ni haft en bra start på dagen . Jag snoozade fem minuter och satte därefter igång med yogan. Därefter har jag parealellt med min goefrukost sökt efter konserter i Berlin w29. Vill överraska min kille på hans födelsedag. Vi får se vad det blir. Efter jobbet igår så kastade jag upp ett par spadar med fogsand på uteplatsen och sopade ner ibg skarvarna. Idag tänkte jag fortsätta med detta och även ta bort de överblivna murstenarna som står kvar där. Målet är att få ner utemöblerna på uteplatsen denna veckan. Jag och pappa har spikat att helgen blir jobb. Kanske kan vi få upp mina belysningsstoplar? De små tänkte jag då, pollare som det kallas. Har jag sagt att jag letar efter en smidesgrind eller som hissa kallar det, slaggrind. Givetvis automatisk så att man slipper hoppa in och ut ur bilen för att öppna. Jag har även nya idéer på att göra ett större grönsaksland som jag skall fylla med gödsel för att då frodiga rötter och annat. Vi får se.... Igår var jag hos tandläkaren och fasen jag hade ett hål som vuxit lite grann så vi fick boka tid för lagning. Uschhhhh! Idag börjar sommarpratare i P1! Make this day the best.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: