hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Det är slut med...

Ingen kommer tro mig när jag skriver det här... MEN JAG HAR GJORT SLUT MED MITT JOBB! Bästa beslut jag tagit på länge är att gå till min chef och berätta att jag kommer lämna dem. Mitt nya jobb är redan klart, när kan jag lämna er? Som jag misstänkte gick det att lösa vldigt snabbt pga en omorganisation och ingen är lyckligare än jag. Hälsa, trivsel och välmående är absolut viktigaste. Det tummar jag inte på så därför var det en lättnad att lämna den tjänst jag har axlat i över ett år nu. Så många personer som stoppat mig och frågat varför, så många meddelanden, telefonsamtal och mail jag fått..! Där är mitt kvitto och ja, det har fungerat skitbra och ja, det känns genuint sorgligt att lämna och beslutet är helt och hållet rätt. Jag har slitit så himla hårt för att uppnå detta resultatet och jag har verkligen fått mycket erkännande och jag har haft så sjukt kul på vägen. De senaste månaderna har glöden slocknat, det gör gör kändes inte meningsfullt, jag kände att leendena blev färre och tankarna blev fler. "Välj en chef som du trivs med" var det råd jag gav till alla nyutexaminerade ledare på den senaste utbildningen där jag gästspelade. Tankarna snurrade....Varför gör inte jag det? Jo, jag gör det. På ett dygn hade jag använt mitt nätverk och som min familj och mina vänner sade, det är typiskt dig, när du har bestämt dig så går det undan. Ja, det är så. Jag MÅSTE vara ärlig mot mig själv och det skall jag faktiskt ge mig själv en klapp på axeln för det är jag verkligen. Bra gjort. Nu börjar en helt ny resa, njut och var den leende inspirationssprutan du alltid är! Utanför arbetet väntar goda vanor och folk du älskar och håller av.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: