hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Thailand - Krabi Dag 8

Inatt vaknade jag inte en gång av partycrewet. Jag vaknade två gånger. Första gången av att en hundkör (!) Som övade på sin uppsättning av någon slags hundopera. Jösses vilka yl de fick ihop tillsammans. Andra gången var det något som bet mig i benet. Under lakanet. Jajamen, en jättemyra delade säng med mig och passade på att ta sig en tugga. Jag tackade för kiddagssällskapet med att döda den och lägga den på golvet. Sen kunde jag inte sova mer vad mer fanns mellan lakanen? Läste mer i Nike boken och väntade på att solen skulle gå upp. 06.30 gick jag ut för en morgonrunda på stranden. Det blev en promenad med efterföljande yoga och styrkeövningar på terassen. Vilken skillnad lite motion gör. Mådde som en Princess hela dagen. Vid 13 när jag låg och plaskade i vattnet kom en long tail båt lastad med en massa turister varav en var min pappa! Han hade blivit så sotig att han också bokade en sista minuten hit till värmen. Jag hade fixat en ny större bungalow till oss att sova tre nätter i här på Koh Jum. Hela eftermiddagen satt vi och pratade och åt sedan middag ihop i solnedgången.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: