hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

It's a wrap!

En tvåveckors period med klämdagar och fantastiskt väder, kan det innebära annat än arbete utomhus? It cannot! Jag beställde hälften av all sten jag behöver i fredags och idag beställer jag andra omgången. Vi började med uteplatsen. Mäta ut höjderna med rätt fall, regnet skall rinna ifrån huset. Därefter skyffla ut allt singel och stockade så att det ligger helt slätt. Innan vi började lägga stenen så bråkade vi lite om vilket mönster vi skall följa. Det blev tillslut Flisbys Romano och hit kom vi innan stenen tog slut. Vi eldade och fixade lite andra grejer också under kvällen igår.
Här stockar jag för fullt
Innan vi avslutade läggningen såg ett ut såhär
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: