hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Progress

Nu har vi snart kapat till alla stenar som smyger sig runt berget. Jag rensade rent från all gjord och skit som täckte berget för att det inte skall trilla ner på mina så omsorgsfullt lagda stenar. När sista stenen skulle kapas gick bladet sönder och då vart det kört. Vi har också gjort majoriteten av grundstenen till muren som skall omringa uteplatsen (på 100kvm!). Tur att Bauhaus hade öppet längre idag så att vi kunde åka dit och köpa ett bytt blad till kapen och jag köpte även två sänglampr som skall monteras på väggen samt fem lampor som skall skruvas fast i muren när den väl är klar. Fick också med en termometer som skall avslöja hettan i mitt lilla växthus. Jag får nämligen inte basilikan att trivas så bra som jag hoppats på.
en stadig frukost innan arbetet började, ägg, sallad från löken ich tomater.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: