hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Vigsel

Fredagen gick i kärlekens tecken. Det började med att min vän gifte sig med sin prins. Det var en enkel borgerlig vigsel men ändå så fint. Därefter blev det en god middag på Levantine. Jag åt en rosa risotto och avstod från bubblet eftersom jag körde. Min egna prins skulle komma med tåget kl 20 men tåget blev inställt så det blev en timma senare. Måste komma ihåg att kolla Öresundstågets resegaranti.... så jag återförenades med honom 20:45 och därefter åkte vi till mina föräldrar där även min bror och hans flickvän väntade. Vi åt grillat ihop och pratade. Vi avrundade vid 23 eftersom vi båda varit uppe sedan 4-5 snåret på morgonen. Jag somnade med mitt ansikte mot min kärleks hals och hans armar runt om mig. Behöver jag säga att jag sov som en stock?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Angelica Wåhlin
skriven :

Låter fantastiskt!

Svar: Det var det! 😍
Hansepansan