hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Happy Busy days

Oh happy days ☆♤

Tentan är skriven, kakorna är bakade, förrådet är städat, pengarna är växlade. Ja, ni fattar. Mitt Wi-Fi kom tillbaks idag så jag har betat av räkningar och bokföring. Alla papper är på rätt plats. Studierna är under kontroll och jag börjar få ordning på de sista förberedelserna innan jag och älskling åker till Bangkok.

Idag tenterade jag i ämnena kvalitetsutveckling, kund och ledarskap. 5hp. Förhoppningsvis gick allting enligt plan. Jag skrev på Lindholmen och efteråt för jag till Frölunda där jag träffade bästis Sixx. Och lille Philip såklart, fyra månader och underbar! 


Jag har bakat en biskvi i långpanna och en D special. De står nu i kylen för att bli perfekta inför kalaset imorgon. Efter jobbet imån gör jag lite tapas och bakar pizzor. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: