hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Njuta

Tom brukar påminna mig att jag aldrig njuter av det jag åstadkommit. Jag kör bara på. Idag var en njuta dag. Återigen tack Britt för den här xtra sommaren!
En fika direkt efter arbetet och en uppladdning inför städningen som skedde idag istället för igår. Anledningen? Dammsugare gör svarta ränder i golvet. Tack vare mitt dåliga dammsugarmunstycke så slänge jag mig in i bilen och skyndade till Elektrolux Home på Backaplan efter jobbet. Där blev det inte bara ett munstycke utan två och ett nytt handtag till slangen. Kalaset skulle gå på närmare tusenlappen men jag fick det för 840 kronor. Med alla nya delar kändes maskinen som ny igen och jag ville nästan inte sluta dammsuga så lätt och härligt det var!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: