hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

17 september

God morgon

Idag är det måndag och jag sitter i skrivande stund på planet till Stockholm Bromma. Därifrån skall jag ta nästa plan till Frösön i Östersund. Idag är första obligatoriska träffen på Mittuniversitetet där jag läser min Magisterutbildning i kvalitets och ledarskapsutveckling. Tanken är att man skall få info och komma igång med projektarbete som skall göras i grupp. Vi har första passet idag 10:15-17:30 och imorgon fortsätter det 08.30 till 14.30. Blir spännande!

Jag skall övernatta på hotell Jämtland där det tydligen skulle finnas bastu och kvällsmat. Det ligger inne i stan och jag hoppas att det är gångavstånd från universitetet. Jag har packat med mig lite spagrejer och tänkte ha lite myskväll på hotellrummet. Men vem vet det kanske bara är partyprissar som läser utbildningen och vill ses ikväll? Alla dörrar står öppna. Hur som helst imorgon kväll borde jag vara tillbaka på hemmaplan. Mamma är snäll och sköter om katterna medan jag är borta. 

Måste bara dela med mig av vad jag gjorde igår som föranledde min grova sömnbrist. När jag väl var färdig med matlagning, bakning, bäddning, tvätt och städ så renskrev jag min inlämningsuppgift och skickade tillslut in. Jag vaknade varje timma och trodde att jag missat alarmet. Helt genomsvettig var jag.

Nu behöver jag i alla fall inte laga mat på ytterligare en vecka... så gött!
 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: