hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Gunnebo

Idag var jag och internationell friend i Gunnebo för promenad och en liten fika.  Det gick förhållandevis bra med min förkylning. Jag hade dubbla byxor, tjocktarmen, vinterjacka, mössa och vantar. Plus ett paraply få det började regna. Haha! Sommar? Vad är det för något? 

Efteråt så lagade jag den där grönsakssoppa som jag velat göra hela veckan med mina egna morrisar. Det var dock inte kul att skala de små rackarna. Krokiga och konstiga blev nästan allihop eftersom jag fuskat med djupet i mitt grönsaksland.  Soppan be mycket god till med färskpotatis, kålrot, palsternacka och purjolök. Bästa med hösten! Jag tog också tag i städningen av badrummen som jag skjutit upp pga sjukdom. Tänker att det är skönt när man känner sig mer frisk att liksom descificera hela hemmet. Så nu är allting rent och fräsch och tvättmaskinen går runt medan jag nu njuter av ännu en debatt om alla viktiga ämnen inför valet imorgon. RÖSTA!
Hej från två små busar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: