hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Plugg

Nu har min Magisterexamen dragit igång och jag betar av onlineföreläsningar och kurslitteratur i den högsta takt jag kan i detta tillstånd dvs. superförkyld. Jag tycker det är så sjukt häftigt att jag kan längta efter att läsa vidare i kurslitteraturen som i vanliga fall brukar vara dödstråkigt. Vad är skillnaden nu från grundskolan och gymnasiet? Jo, förr var man tvungen att traggla sig igenom obligatoriska ämnen. Nu har jag utifrån intresse valt vad jag vill läsa och allting är på mina egna villkor. Så himla privilegierat. Nu skall jag fortsätta läsa om kvalitet och anteckna sidor där jag sedan skall hämta ord ifrån till min 3-4 sidor långa sammanfattning av vad de olika begreppen innebär utifrån olika perspektiv och teorier.



 Idag fick missarna på sig sina magnethalsband och fick gå in och ut genom kattluckan. Margot säger No problems! och Tiger säger HJÄLP! Haha!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: