hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Ledig dag

God morgon!
\n
 
\n
Det är fredag och solen har gått upp i takt med att mitt svarta te sinat i min ugglekopp. Första tvätten har snurrat sedan 07:00 och jag känner mig utvilad, taggad, oslagbar och ödmjuk. Kan man känna dessa känslor samtidigt? 
\n
 
\n
Anledningen till att vi blev lediga är att det har gått bra för oss på arbetet med alla leveranser och därför blev vi lediga idag. Ingen är mer glad än jag eftersom jag då kan grotta ner mig i mitt nya intresse, internet och passiv inkomst. Mina nya nätverk börjar växa och jag lär mig flera saker varje dag. Målet är att utbilda unga tjejer i självkänsla, att bygga en grund för att bli ekonomiskt trygg och lycklig, inifrån ut. Det är så viktigt för mig, ingen skall behöva gå igenom en uppväxt med så mycket osäkerhet att man vill skada sig själv fysiskt och/eller psykiskt. Ingen ung tjej skall i framtiden bli beroende av någon annan på grund av låg lön, ofördelaktiga maktstrukturer i samhället och låg självkänsla!
\n

\n
Idag fredag, tänkte jag vara produktiv och beta av de två första uppgifterna på min nya kurs i Verksamhetsutveckling del 2. Vi fokuserar på process och system. Känns som att jag har fördel där eftersom jag arbetat med processer i sju år(!). Galet hur fort tiden går, har jag verkligen knegat sju år på Volvo Cars redan? 

Nu har jag yogat och ätit frukost samt lyssnat på det senaste om regeringsbildningen. Uppdaterat alla kanaler på instagram och bläddrat igenom en godisbok... Åhh, jag måste köpa godis! Nu är tvätten klar och jag skall hänga den innan jag åker till vårdcentralen för att ta blodprover och sedan handla mat och kanske en födelsedagspresent! Ha en bra dag!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: