hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Mina sociala kanaler

Är du intresserad av goda kakor och enkel men smarrig mat? Gillar du kärleksdikter eller att följa par i sina med och motgångar i vardagen?

Jag har en till blogg där jag skriver om vårt långdistansförhållande. Jag ville starta den för att hitta andra i samma sits. Dela tips, lätta hjärtat, inspirera, starta samarbeten för att underlätta långdistansförhållanden. Bloggen ligger hos now och ni hittar den här Love on Distance ♡ Den är på engelska eftersom långdistansförhållanden brukar vara internationella! Ett instgramkonto är kopplat till denna blogg och det kontot heter Loveonlongdistance ♡ 

Förutom mitt förhållande så postar jag en del om vad jag gillar att laga och baka. Laktosfritt och enkelt såklart! Spana in detta på Easybakingandeating. Varning för läskande innehåll! 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: