hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Snöchock



Jag såg att det var ljust och fint i vardagsrummet när jag vaknade utsträckt i sängen. Smög upp oh drog isär gardinerna. SNÖchock! Jaha, tänkte jag och började dagen.



Yoga, katter, frukost och sedan en välbehövlig dusch. Ni vet tre omgångar schampo, balsam, skrubb och raka ben och armhålor. Känner mig som pånyttfödd. Startar en enorm hög med tvätt och börjar laga vegetarisk lasagne samtidigt som jag lyssnar på Kenza och Danis nya avsnitt på Spotify. Sedan var det ca 1h och 45 min kvar till plugg. Riktigt bra planerat måste jag säga. Jag hann förresten också planera Ingerfära och i lugn och ro ta en selfie i bilen (medan jag kör.. ups..!) Och besöka apoteket. Sjukt effektiv ändå?! Måste varit chocken med all snö. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: