hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Snöstorm och fredagsmys

Hej!
 
Det är fredag och jag har varit ledig i två och en halv timma redan. Ja, jag fick lov att åka hem 12 idag och det första jag gjorde var att handla godis. Har fått tilbaka mitt sockerberoende och det slår aldrig fel, såfort jag är måttligt stressad så måste jag äta socker. Äta socker och dricka te. 
 
När jag parkerade bilen hemma på min uppfart så ser jag att stora snöflingor kommer sidleder och jag ser att min fiberduk och hönsnät som täcker mina pallkragar fulla med frösådder har flugit iväg. Jag var tvungen att landa inne och byta till regnkappa innan jag kunde gå ut och fixa till detta som den mindre snöstormen ställt till med. Missarna fick lite mat och omtanke också. 
 
Nu har jag sänt iväg dokument till firman som borrat min brunn, jag behöver hjälp att få till färgen på vattnet. Problemet är att det blir gul/rött och fastnar i toalettstolar, handfat och brunnar. Ingen vill väl ha missfärgningar? Nu är även räkningarna betalda och jag har slutligen bokat allting inför Islandsresan som är en månad och tio dagar bort! Tiden går så fort..! Nu börjar det bästa den här dagen... PLUGGMARATON!
Studerat Islands alla hörn in i minsta detalj, resplanen är bestämd. Vill ni få lite mer detaljerat hur vi har tänkt åka och varit vi skall bo? 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: