hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Hörsel och tiden som bara går

Idag hade jag ett hörseltest som utförs på arbetsgivarens begäran och nu var det min tur. 

Jag fick sitta i ett bås med mattor på väggarna och lyssnade frenetiskt för att trycka vid rätt tillfällen. När resultatet kommit på ett papper sade hon hmmmmmm och oj. Jag tänkte nu kommer det jag anat hela tiden. Jag är halvdöv. Hon fortsatte mumla och bad att få prata med sin kollega. De frågade mig igen om huruvida jag var ett öronbarn och ja, mina trumhinnor är ärrade sedan mina öroninflammationer som liten.

Så tillslut blev jag godkänd och fick ta en lunch med mina fina vän Amanda. En sallad på green bowl i vanlig tradition. Så mycket har hunnit hända sedan sist! Jag har dumpat en och skaffat en ny kille (den bästa och den jag kommer behålla resten av livet förhoppningsvis) samt köpt ett hus. Hon har hunnit bli gravid och köpa det hus som de tidigt hyrde. Gud! Det häftiga och läskiga med vuxenlivet..! 

Dess små liv har blivit stora ♡

Tänk att detta var i våras/ tidig sommar








Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: