hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Varför du skall använda friskvårdsbidraget

Arbetar du? Då har du troligtvis rätt till friskvårdsbidrag. De flesta informerar inte om detta men oavsett om du jobbar timmar, deltid eller heltid så utgår nästan alltid en viss ersättning. 

När jag arbetade för kommunen tog jag kvitto på mitt gymkort och skickade in till dem för att sedan få en del av summan betald. Jag var då sommarvikarie inom hemtjänsten. Nu är jag heltidsanställd hos Volvo Cars Torslanda och där har vi medarbetare tillgång till friskvårdskupongerna via Benify. 

Eftersom jag tränar hemma med min morgonrutin som mjukar upp, stretchar oh stärker min kropp så behöver jag inre längre något gym. När jag vill få upp flåset går jag raska promenader eller tar fram spaden och gräver fylle eller en ny rabatt. Skaffa ett hus om du alltid vill ha något att göra fysiskt. Vad ska jag spendera alla 2500 kronor på då? Jo, dom spenderar jag på det som ger mig mest just nu: SPA. Spa regelbundet är verkligen lyx för mig. Jag blir lugn, avslappnad, inspirerad och tacksam. Mitt favoritspa är Arken Art Garden Spa. 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: