hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Fördelen med att ha svart bälte

Vad är den absoluta fördelen med att ha svart bälte i shopping? Jo, när sommaren har gett upp och regnet och kylan kommer så kan man dra fram fina kvalitetsjackor och välskötta men gamla väskor och skor. Det är ett av mina mål, att kunna använda mina välinvesterade och fyndade kvalitetsplagg nu och om tio år. Vissa av mina kläder eller skor och väskor har tio år på nacken. Sålänge man sköter allting så håller det förutsatt att man köpt kvalité. T.ex. läderskor, putsa, impregnera, klacka om. Då håller de för evigt. Imorse tog jag fram min älskade regnjacka från St Tropez och kände mig rätt nöjd att gå i regnjacka trots att det är mitt i sommaren.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: