hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

God morgon

God morgon. Vad är bättre än en lugn morgon med en riktigt varm kopp te med smak av Earl Grey? Jag har min allra mysigaste kopp hemma. Tillsammans med två rostmackor det godaste hag vet, och lite scroll bland väder, nyheter, bloggar, ibland en bok. Nu har jag lånat hem Lean in och har börjat läsa förordet däri. Den verkar spännande! På arbetet är faktiskt den lite beska tekoppen faktiskt också mysig. Framför nyhetsmorgon med min älskling på WhatsApp. Vardagsmoments värda att notera och vara tacksam över. Idag måste jag nog faktiskt handla vare sig jag vill eller inte så det tar jag på vägen hem vid 12. Älskar att vi slutar så tidigt på fredagar. Sedan tänkte jag göra klart muren ihop med min pappa. Hoppas vi kan hålla en lite trevligare ton mot varandra än igår bara. Vissa människor får ut det värsta och drar fram en sida av sig själv som man varken känner igen eller gillar. Min pappa har den förmågan ibland och det är säkert omvänt också. Vad sjutton gör man då? Förresten måste tipsa om podd! Framgångspodden intervjuar alla partledare och jag lyssnade på avsnittet med Jimmie Åkesson. Jag lyssnade även på Roy Fares och Robin Paulsson. Om du skall lyssna på nått rekommenderar jag det först nämnda.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: