hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Jäkla katt!

Kolla in den här klätterapan! Jag trodde på riktigt det var en fågel som fick hela trädet att gunga till. Nejdå! Där sitter Tiger..!


Tiger påväg ner tack och lov

Jag började dagen direkt med att bädda om sängen med tunna sommartäcket och rena fräscha lakan. Startade en tvätt med de ganla lakanen, dammsög och pysslade. Älskar att ha tid att gå runt och vattna alla mina plantor och göra fint hemma. Samtidigt som jag njuter av att vara mätt efter frukosten och få dricka ännu en kopp svart te. Bästa mornarna jag vet!

Visste ni att ett av mina mål är att ha ett hem fullt av Lexington? -Check!

Det soliga vädret drog ut mig och jag startade med en promenad. Alltid med podcast i öronen. Idag lyssnade jag på Skillnadens avsnitt om skörd och Framgångspoddens avsnitt med Jesper Söder.. någonting? Han har varit i Irak och krigat mot IS. Sånna starka berättelser. Läste förövrigt en bok om detta också, Dödstvätterskan, den kan ni läsa så får ni något att fundera om kring jämställdhet och religion samt extremism.


Jag kunde i vanlig ordning inte gå in när det precis blev lä och solen var så skön. Jag klippte ner ännu mer sly och sprutade ogräsmedel på allt som växer där det inte skall. T.ex i min backe. Jag älskar verkligen att vara hemma. Känns som att jag skulle kunna vara hemma hela dagarna och odla, vara ute, gräva, måla osv. Man blir kreativ i sådana miljöer. Målet är att mitt hus skall få en riktig drömträdgård. Jag samlar printscreens och här kommer de senaste.












Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: