hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Johannas lilla trädgårdsblogg - Snart skördeklart!

Jag har tänkt att allting kommer ta så himla lång tid på sig att bli skördeklart i trädgården men jag tror jag får ändra den inställningen lite grann. Idag när jag vattnade allting och pillade bort lite ogräs så såg jag att ärtor, bönor och broccoli börjar bli klart. Nu är frågan om det är jag, rådjuren eller fåglarna som tar dom först.....








Imorse kunde jag dessutom plocka salladsblad ihop med lökblast att ha på mackorna. Alltså sån tillfredsställelse! Nu ät jag fast besluten om att bygga ett tunnelväxthus så att jag kan förlänga säsongen och ha spenat, sallad och annat gott nästan hela året. Det skall ersätta det trasiga lilla plastväxthus jag har nu!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: