hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Let me introduce you to...

Our four new familymebers!

  1. Gandalf 
Gandalf fick det bli eftersom den här godingen är så sjukt fluffig och hårig. Det vita håret står ut som ett riktigt trollkarsskägg. Denna lilla dam (?) Är väldigt vaken och med. Använder sina nyöppnade ögon till att kolla vart jag är påväg med mina händer. Kommer nog bli väldigt lugn och mysig.


2. Musse Pigg!
Namnet på grund av att denna lilla, lilla älsklingen har så runt huvud och lika runda svarta öron. När alla diar ligger denna under sina jättesyskon, de ter sig som jättar i förhållande till denna lite mer måttfulla kattungen.


3. "Först med allt"
Först fram till spenarna, nåväl kampen är hård mot den randiga, först med att öppna ögonen osv. Minns inte könet här heller men den här kommer gå åt! Perfektion i form av en kattunge kan man verkligen säga! Så underbart gullig med sin runda, vita mage och vitsprängda ansikte.


4. Spindoctor
Jag fick luta mig fram flertalet gånger när den här åt. Det var något som lät knasigt. Som ett kurr. Ja, den kurrar när den äter! Den här är en riktig fighter. Står någon i vägen för maten då åker tassarna fram och viftar frenetiskt och hjälper inte det så öppnas käkarna och försöker tugga bort motståndet ("först med allt")..! Den här är glupsk, smaskar ljudligt när den äter, har alltid bästa spenen och piper först när mamma saknas.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: