hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Bästa Pizzan i Berlin

God morgon!

I onsdags åkte jag till min älskade pojkvän i Berlin. Vi besökte en vitlöksrestaurang... Ni kan tänka er hur man luktar i munnen när till med ölen smakar vitlök..!



Igår, torsdags, sov jag ut eftersom Tom jobbade. Vid 9 lyckades jag vakna till liv och startade dagen med yoga i vanlig ordning. Jag förberedde också en liten överraskning eftersom det är 2 år sedan vi träffades om 3 dagar! Alltså den 27maj. Han är tyvärr bortrest på årsdagen så jag fick lov att göra detta lite tidigare. 
Jag mötte upp honom på sin lunch och vi promenerade längs med vackra floden Spree i stadsdelen Spittelmarkt. 



Direkt efter det promenerade jag till Primark där jag shoppade flitigt. Lite nya sommarkjolar, toppar och små presenter blev det. Tom mötte mig när jag stod i kassan och skulle betala. Perfekt timing! Vi gick olika ärenden och landade tillslut hemma i hans lägenhet. Jag tände lite ljus och överraskade honom. Lite chockad blev han förstås!




Det var så soligt och fint hela torsdagen så vi bestämde oss för att gå över Modersohnbrucke till västra sidan av Berlin och äta på en pizzarestaurang vid namn Zola. Alltså det kan ha varit den godaste pizzan jag någonsin ätit! Sån botten!!!! Jösses, ni måste prova om ni är i Berlin. 



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: