hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma igen efter den här fem dagars utbildningen på Värmdö i Stockholm med Friskis & Svettis. Vilka fantastiska dagar det har varit, full av inspiration kommer jag hem med en resväska full av svettiga träningskläder och skor. 
 
Vi har tränat i princip hela tiden och jag satte ju nytt personbästa i marklyft, mitt personbästa ökades med 10kg från 105kg till 115kg. Sjukt vilken pepp man får när 26 personer står och skriker att man skall dra upp stången. Då gör man det bara, inget snack. Det har varit massor av träning och jag har med mig så många nya övningar och tekniker som jag nu skall öva in. 
 
 
 
Nu är utbildningen klar, nästa steg är licensering.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: