hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

New York - Andra dagen

Då har även där här dagen flugit förbi. Tiden går verkligen fort här i the Big Apple. Jag tog lite sovmorgon idag men banen var ute och sprang imorse (värmer upp inför New York marathon, se bild). Vi stack ner mot Times Square för att kolla upp hur det fungerar med biljetter till dagens Broadway föreställningar. Klockan var bara elva och klockan tre på eftermiddagen släpper de biljetter för upp till halva priset. Vi kom över biljetter till föreställningen "On the Town" för 549SEK. Den var bra men samma sak som alltid, det är jag, banane och en miljon pensionärer. Inget emot pensionärer men ändå.
 
Innan vi fick tag i biljetterna stack jag till West 19th street för att träna på en tyngdlyftarklubb och bränna lite av allt semesterfett jag lagt på mig. Det var lite konstigt att inte träna i vår insvettade lyftarkällare i Mosseberg, men det gick ändå. Blev lite ryck, ryckdrag, press, knäböj fram, stykrevändningar samt mage, ett snabbt pass på 2 timmar. Efter träningspasset och en välbehövlig dusch så återförenades vi på Times Square och gick mot havet där vi fotade solnedgången. Sen var det bara att skynda sig att köpa snacks till musikalen och sen smuggla in det eftersom man inte fick det. Vi fotade också vilket man inte fick. Allt för att ni ska få en inblick i vad vi ser och hör =)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: