hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

2015

Det har blivit dags att summera året som gått. Vi börjar med det sämsta som hänt:
* Tog ett jobb som sjukgymnast, förlåt, fysioterapeut. Vad jag inte visste var att två av kollegorna inte bara var inkompetenta och dåliga på sin respektive roll utan också skrämmande lika psykopater i sitt professionella agerande. Det blev ett snabbt Hejdå! 
* Drog på mig ett envist diskbråck.
* Fick även benhinneinflammation vilket gjorde oooont.
* Fyllde 25 år vilket känns så otroligt gammalt. USCH!
Examen i januari 
Varberg med min babe!
För att gå från negativt till positivt så är den här listan så mycket längre, nämligen listan på allt positivt som har hänt:
* Jag tog examen som fysioterapeut och erhöll en legitimation!
* Köpte min första bostadsrätt och flyttade från studentlägenheten i Göteborg till Kungsbacka.
* Deltog på SM i Klassiskt styrkelyft, kom dock sist i knäböj och bänkpress och näst sist i marklyft ha ha!
* Gick från viktklass -75kg till -69kg vilket känns gött!
* Jag blev fastanställd på Volvo, mitt drömföretag!
* Jag blev headhuntad till lagledare efter fem månader.
* Efter ytterligare två månader kom jag in på Produktionsledarutbildningen av 134 sökande! På 15 platser!
* Reste till London, Kroatien, Ungern, Mora, Sundsvall och Florida.
* International friend flyttade till Sverige!!! Kan man kalla Sverige internationellt nu då? ;)  
Volvo: Ny fabrik, ny klädsel; skyddsglasögon!
SM-veckan i Sundsvall. Här med 100kg på stången.
25års dagen kom trots mina protester...
Jag och Edvin i Ungern!
Jag och goa tjejer i London! 
I Mora hos min Dalkulla!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: