hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Bra träningspass!

Hej vad dagarna går! Kändes som SM var för en månad sedan men i själva verket var det för en vecka sen. Jag har tränat ett par-tre pass på Friskis och idag blev jag riktigt nöjd med min prestation. Jag tränade Utfallsryck och tvingade mig själv att göra om och göra rätt tills tekniken blev så som jag ville ha den. Därefter Ryckdrag, styrkevändningar + kickstöt på 55kg, stöt från ställ 60, 65, 70kg. Knäböj med paus (eftersom benet gör ont men känns bättre om jag nöjer med paus 60kg 5x3. Sist semisumo marklyft, dips och latsdrag samt mage! 
Behöver jag säga att jag sov som en stock mellan 11.00 och 20.00? Jag tog verkligen I och var petnoga med allting på träningen SAMT riktigt motiverad. En man sa till mig på jobbet inatt: Påverka det du kan påverka. Det du inte kan påverka struntar du i. Sant! 
 Påverkat ryck (notera vinkeln på det främre benet, spetsig vinkel)
Opåverkat ryck (framåtlutad överkropp, ingen spetsig vinkel i knät)
Kickstöt 55kg 
 
Taggar: Deadlift, Squat, Träning, styrkelyft;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: