hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Letar efter SBD

Ja, snart är alla förberedelser inför SM i klassiskt styrkelyft klara, bara knesleeves som saknas, från SBD. Så nu googlar jag runt och försöker hitta ett par som kan tänkas ge mig lite extra kilogram i knäböj! Jag har dock inte tränat sedan i torsdags och varför har jag inte det? Jo, London hände och därefter ett 12,5 timmars arbetspass. Jag skulle egentligen köra ett pass idag men jag "råkade" försova mig. Nya tag imorgon.
Idag har jag bråkat med UPS (igen...) eftersom dom ännu en gång inte lyckats leverera mitt paket som dom alltid lovar. Imorgon har de lovat att paktet skall komma, jag säger vi får väl se. Jag fick oväntat besök idag men inte av en målargubbe i en skylift utan av min lille Sixx och hennes golvmopp Isa! Så himla trevligt, fika hade de dessutom med sig Bra frukost med cupcakes från Espresso House haha. Bakade precis en smulpaj med äpple i också, smarrigt värre.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: