hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

1a Advent

Stormvarning och spöregnar denna första advent haha blir det bättre? !
 
Dagen började dock mycket bättre, jag var uppe tidigt på en morgonpromenad, en kylig men frisk sådan med en hel del sol! Därefter handlade jag nybakade lussekatter och frallor. Familjen kom på adventsfika innan jag stack iväg till jobbet några timmar. Jobbet var soft så det känns knappt av att man varit där. Väl hemma igen har jag slagit in julklappar och korrigerat mina handdukar i skåpen. Kan störa mig så sjukt mycket på om handskarna är vikta åt olika håll och om färgerna inte ligger i en välsorterad ordning. Suck! En halvtimme senare så är handdukarna i ordning i alla fall och jag skall nu titta på världscupen i hoppning från Madrid, gött!
Här är min "julgran" och ett par av alla ljus jag har tända, älskar levande ljus!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: