hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Midsommar!

Äntligen är midsommar över! Jag är inget fan av högtider alls så jag står helst över firande förutom julafton för den fulkonämligt älskar jag. Midsommar iår firade jag med min bästa vän och vi var på en hemma fest i Partille. Jättetrevligt! Nästan lite för roligt för jag var inte människa på hela dagen igår. Vi var bjudna på familjemiddag så jag var hos mina föräldrar och alla katter igårkväll. Först fick mitt hästhjärta sig en törn eftersom det stod en liten ponny i min gamla hage och hon hade fullt med bromsar och flugor i ögonen. Dessutom hade hästarna inget vatten! Om jag blev arg. Jag fixade såklart vatten till de små djuren och dom drack rejäla klunkar var. Det finns ingenting som gör mig mer arg än när man slarvar med sina djur!
Jag gosade med alla missar igår och det är så nära att jag tar med en eller ett par stycken hem varje gång! 
 
Pelle har ju som ni vet vid det här laget ingen svans. Alla andra katter ligger och håller i sin svans när dom sover. Pelle vill inte vara sämre och håller istället hårt om sina bakben när han sover. Sötnos!
Pelles Sovface 
Sidney aka Gammelgäddan och den största katten på planeten Axl Rose! 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: