hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Födelsedagsfest

God morgon! Jag är redan vaken och det är inte för att jag gick och la mig tidigt och är utvilad utan för att jag har sån Träningsvärk i mina ben! Det riktigt kryper i de...! Jag tränade på gymmet igår efter att ha jobbar sex timmar övertid. Det blev ryck, stöt, ryckdrag, utfall med skivstång på bröstet, rodd och rygglyft. Jag kände redan efter första setet led utfall att mitt icke dominanta ben, det vill säga "bakbenet", fick kramp direkt och det var som att en klo riktigt grep tag kring sidan av låret. AJ.

Inte blev återhämtningen bättre av att jag firade min fina lilla vän som har fyllt 25år. Det var först middag och därefter skulle vi alla dra ut på stan. Jag tröttnade någonstans på vägen så jag stack hem och det roliga är att klockan var 03(!!!!) När jag stack hem. Undrar just när de andra var hemma igen! Jag känner mig alldeles för gammal och trött för att vara vaken så sent om det inte är nattjobb där man faktiskt får sova både innan och efter. Hej hej pensionärs Johanna!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anneli
skriven :

Jag älskade din krage, himla fin!