hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

W17

Som jag har nämnt innan när det går bra en period så väntar man bara på att det skall gå dåligt. Det kan inte vara sol hela tiden och denna vecka bröt helvetet lös. I alla fall hos mig. Det började med en person på företaget som har missskött sitt jobb i en väldigt viktig position. Jag löste problemet på egen hand och tänkte inte så mycket mer på det. På onsdagen får jag ett argt samtal och jag ifrågasätter varför personen gapar och är så arg. Jag blev rasande och jag sade att det sättet beter vi oss inte på punkt slut. Personen ursäktade sig men visade sig spela ett fult spel och går bakom ryggen på mig och beklagar sig till personer på ännu tyngre poster. På torsdagen får jag ett samtal som blir droppen som fick bägaren att rinna över. Jag sa att det är ingen mening vi diskuterar detta på telefon men ni är välkomna till mig så diskuterar vi saken. Personen ger sig inte och jag tappar det totalt. Jag förklarar hela historien från början och personen blir helt chockad och säger Ok, Ok, jag borde veta att du alltid har fakta och det räcker nu. -NEJ, sa jag DET RÄCKER INTE och förklarade vidare. Personen i luren blir helt tyst och säger sen. -Hur mår du då? -Ja, förutom att du gjort mig vansinnigt förbannad så mår jag JÄTTEBRA. HEJDÅ. Personen kom som en hund med svansen mellan benen och bad att få lite mer förståelse och då berättade jag precis som det var och då ställde sig denna personen lika frågande som jag till händelsen. Om man bara lyssnar från första början så hade vi sluppit allt det här.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: