hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

All good things come in green

Hej! Här har ni en virrhöna utan dess like. Jag har varit pp utbildning i Olofström och nu är jag tillbaka igen. Backa bandet. Jag hade en fantastisk helg där jag bland annat fick umgås med inte mindre än fem UNDERBARA personer och en av de gånger två! Lördagen var det hoppning på KRK jag och en kollega såg 140 och 145 hoppningen. Därefter filmkväll hos Malin. Myspys! På söndagen vaknade jag sent som tusan och precis när jag svalt min frukost (kladdkakeglass med maränger och chokladsås samt Ahlgrensbilar) skrev Malin att vi ses på Gunnebo för en promenix i solen. Självklart. Vi hann dessutom med en fika i solen, hur gött?! Resten av söndagen var storstädning av bilen och lägenheten. Allting är tvättat och fint. Det enda jag inte orkade göra var att göra planeringen för kommande vecka..... Det resulterade i att jag glömt av att jag skulle till Olofström. I ren panik packade jag en ryggsäck men eftersom jag redan hade startat en maskin med tvätt så envisades jag med att jag var tvungen att åka hem innan jag drog vidare mot Olofström. Jag blev fast på jobbet till efter klockan 17 och min kollega räknade flera gånger högt och sade att du kommer inte vara där förrän kl 22!!! Tävlingsmänniskan i mig kom fram och jag hade en plan för hur jag skulle vara där senast 21. Jag åkte vägen förbi hemmet. Hängde tvätt, duschade, packade och gjorde mitt hem fint (vill komma hem och känna att allting är perfekt). Körde bilen mot McDonalds McDrive köpte på mig fyra cheeseburger och en milkshake och körde mot Halmstad. En timme ner dit och sedan svängde jag av på väg 15 mot Karlshamn. Det började bli mörkt nu och jag lyssnade på en sjukt konstig trancelåt på högsta volym. Surrealistiskt. Helt ensam i de mörka skogarna kom jag fram till hotellet 20.30. Jag lyckades köra på 2,5h med bra säkerhet och jag hade dessutom hängt tvätten och jobbat extra lång arbetsdag.... det ni! Det var idag utbildningen i Olofström var, ytfinish så vi hann sitta ner och njuta av ett glas igår kväll. Imorse tog jag en promenad och njöt av hotellfrukost. Vi hade jättekul under dagen och blev klara tidigt så jag styrde kosan mot Ullared i höjd med Varberg. Jag har kört McDrive för andra gången på två dagar för att spara tid och effektivisera livet, haha! Shoppade lite nödvändigheter och en del inte så nödvändiga saker i vanlig ordning. Kom hem för ett tag sedan och nu njuter jag av min fina elefantöra och en god Peroni (ihop med rostmackor men de är inte gröna så de får inte vara med på bild för det förstår min rubrik). Sov gott!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: