hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Stadigt

God morgon. Jag vaknade innan alarmet ringde i morse, dock såg jag att det trillat in elva nya meddelanden så de kan ha varit en bidragande faktor till mitt "naturliga" uppvaknande. Nu är det en stadig frukost på menyn innan hela cirkusen drar igång. Med tanke på cirkus, igår kom Schenker med mitt kakel som jag beställt från Byggmax. Han fastnade i backen upp till mitt nya hus (lilla huset på kullen) och gjorde ett tappert försök att gräva sig ner till Kina. Jag fick i all stress sparka igen så mycket det gick innan färden mot nästa to do som var ett besök hos frisören. Denna gång hade jag enbart färgning av utväxt. Så sjukt duktig frisör jag har hittat på Hår och Sånt i Frölunda torg. Fast iofs jag fick ett insidertips av en mycket god vän så jag kan inte ta åt mig äran för detta. Tack för hett tips!
Det snöar! Jag undrar mest, kan man tvätta bilen idag..? Är det helt onödigt eller känns det ändra bra att bilen blir mindre smutsig än tidigare... Så svåra beslut!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: