hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Mera trädgårdsjobb

Igår gick jag runt med en pump som man sprutar ogräsgift med. Tog i backen där maskrosor och annan skit som växt igenom asfsltsgruset. Det hade ju dessutom regnat så vägen var fårig så jag krattade till den så gott jag kunde. Måste komma ihåg stt bygga en "harv" som jag kan köra med upp och ner när det har regnat. Efter det provade jag förstå gången min egen trimmer. Denna gången bytte jag till tråd och körde runt tills bensinen tog Slut. Första regniga dagen åker jag till ullared och handlar på mig allt som jag behöver tänkte jag. Däribland tvåtaktsbensin. Idag kom både pappa och farfar och hjälpte till att fixa kapstenerna till muren samt räta upp den då den hade blivit lite som ett S och ena hörnet var inte vinkelrätt. Nu är det äntligen sovadags för imorgon ringer klockan 04.00 Sov gott!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 emma
skriven :

vad fint det blir :)