hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Skärpning!

Igårkväll unnadehag mig att njuta i soffan framför svtplay och världscuphoppningen. Det var lite kyligt och när jag hade två varma vetekuddar och en ullefilt så somnade jag gott. Vaknade vid 02.30 och insåg att jag integritet och lagt mig i min säng ännu. Så det gjorde jag. Var lite motigt att gå upp vid 07 me snooze 30min och därefter drog morgonrutinrena igång. Yoga, balans och styrka, frukost och förberedelser för dagen. Ta ut bullar ur frysen, ladda kaffekokaren och en bricka med muggar till alla släktingar. Altid vid frukost scrollar jag igenom nyheter och bogar jag följer. Nu när ja har mindre arbete på mitt jobb (me desto mer här hemma) så har jag hunnit få mer kontuinitt i läsningen oh då blir man minst sagt besviken när INGEN HAR UPPDATERAT! Jag behöver mina blogginlägg! Jag känner mig full a inspiration så ja dyker här istället. Vill faktiskt passa på att tipsa om en aktie som jag följer och hatar avsikt avsikt handla på mig när de sjunker. Pfizer, utdelning flera gånger per år och någonting jag tror på. Kikare på Catella som nästa inköp. Vad är en bra aktie? 1. Företag som kommer finnas kvar om 40år 2. Stabil utvecklingar efter år 3. Bra kassaflöden 4. Bra utdelning i förhållande till inköpspris. Var hittar du all information då? Du söker upp aktien på en nätmäklares hemsida och klickar på fliken "om" eller om den heter "information" och dr ka du läsa hur utdelningen ser ut, när du får den som aktieägare samt mycket mer. East peasy! Nu skall jag byta om till bra arbetskläder och fortsätta med muren innan Papa och Co är här!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: