hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Countdown!

Gissa vad jag räknar ner till..? Är det något besök? ..Njaaaa  ...händelse? ..Njaaa... Resa? JA!

I morgon kommer jag för första gången på ett år att sitta på En häst igen. Gissa om jag är lycklig! Jag skall inte bara få rida han jag skall rida islandshäst PÅ Island! Jag har lite tid för mig själv innan Tom landar på ön så jag tänkte why not..!? 

Senast jag red var på Railay Beach på ett fyraårigt fuxsto 

Det här är en drömresa för mig och jag hoppas kunna se en bråkdel av alla de fantastiska natyrfenomen som finns på den här väldigt speciella Vulkanön! Häng med för jag har som ambition att uppdatera flitigt med mycket bilder. Måste bara tömma mobilen på bilder först... Den är alltid full. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: