hansepansan.blogg.se

All you need is WIFI and a dream 💖

Helgslut

Igår var jag uppe vid nio på morgonen och hann både vara ute en vända, duscha, tvätta och städa innan jag besökte Rosis för en liten fika.

Hela kylen ekade tom så jag fick fylla på och planerar ett till stopp vid någon mataffär för att köpa ännu mer basvaror och lite gott till helgen. Jag tänkte baka semmelbullar på torsdag och bjuda min älskling som aldrig ätit semlor förut. 

Annars har jag gjort klart alla måsten så nu är det bara roliga saker kvar inför nästa vecka. Funderar på att besöka XXL på vägen hem och kolla efter nya promenadskor och ett underställ i ull till Islandresan. Vi får se vad som händer!

Så fin solnedgång igår! Mina frösådd har sträckt på sig och suger i sig allt ljus de får. Behöver nog vända krukorna så att de nya grindarna får lika mycket ljus och kan växa upp.



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: